Night Of The Demons(2009)

Night Of The Demons(2009)

Remake van de gelijknamige film uit 1988. Het verhaal is practisch hetzelfde maar moderner. Angela Feld geeft een halloween party ergens in een afgelegen huis. Maar nadat de politie een inval heeft gedaan in het huis blijven er een paar mensen in het huis gevangen zitten. Daarom besluiten ze maar om op onderzoek te gaan. Beneden in het huis vinden ze een paar geraamtes, en ze besluiten om één of andere reden een seance te houden(logica is ver te zoeken in deze film). Waardoor ze eeuwenoude demonen wakker maken, en de demonen één voor één bezit nemen van de mensen. Nu moeten ze alleen proberen te overleven todat de zon opkomt.

GORE 10 / 8

Deze film is een redelijk gorefestijn. Zoals een vrouw die een lipstick in haar borst steekt, en die lipstick er vervolgens uit haar vagina er weer uitkomt(Weird Shit!). Een man zijn darmen worden er uitgetrokken, een vrouw haar gezicht wordt er compeet van af gescheurt, een man zijn been wordt gruwelijk gebroken zodat zijn bot eruit steekt. En smerige demonenseks.

Hoewel ik nog nooit het origineel gezien heb weet ik zeker dat deze film niet beter is. Want de acteurs in deze film acteren zo slecht dat het lijkt alsof ze er schijnbaar geen zin hebben. Maar er zijn meer dan genoeg pluspuntjes om deze film gewoon te kijken. Zoals de demonen die er geweldig uitzien, en de special effects die er ook redelijk goed uitzien voor een Direct to dvd productie.

CONCLUSIE

Hoewel het acteerwerk niet zo goed is is deze film toch wel een aanrader voor de gewone horrorfan. Vanwege leuke gore, goeie special effects, en lekkere wijven.

HK Senator

Wat een KUT film. Gore, oke, maar verder ontbreekt elke logica. Acteerwerk nog slechter dan die van de amateur toneel vereniging van Lutje Broek en de personages zijn zo één dimensionaal dat het makkelijker is je in te leven in het bestaan van een goudvis. Dit is een echte afrader tenzij het je alleen om bloed gaat.