Wrong Turn 3: Left For Dead

Fonda en haar vrienden gaan voor een paar dagen het bos in. Haar vrienden worden vermoord door een misvormde kannibaal, die in dit bos woont, genaamd Three Finger. Natuurlijk eet hij hen vervolgens op. Fonda zit nu in haar eentje in het bos, maar niet voor lang. Ondertussen worden er een aantal gevaarlijke gevangenen getransporteerd door Nate Warden, een gevangenisbewaarder. Dit is zijn laatste dag, hij wordt na deze klus advocaat. Tijdens het transport rijden ze door het bos heen en wordt de truck aangevallen door Three Finger. Hierdoor ontsnappen er een aantal gevangenen. Wanneer de groep rondzwerft door het bos, vinden ze een verlaten truck volgeladen met zakken vol geld. Maar dan komt Three Finger, die iedereen vermoordt die naar hem op zoek gaat.

Direct voor dvd voer productie met zéér ongeloofwaardige actie. Verdikkeme wat was de cover toch misleidend van deze film, ik had er potjandikkie 16 euro aan betaald!. Ik had een lekkere over-the-top gore en onzin film verwacht, zoals het erg vermakelijke deel 2. Maar in plaats daarvan krijg je anderhalve uur zéér slecht acterende acteurs en héél erg slechte gore effects voorgeschoteld. De badguy in deze film heeft werkelijk geen enkele bedreigende uitstaling, en overtuigd voor geen meter.

De film verpilt niet al te veel tijd aan de personages en het verhaal, de aantiteling is al nauwelijks afgelopen of de slettebakken van de film komen al drastisch aan hun eind. De kannibaal Three Finger wordt voor de derde keer vertolkt door een andere goedkope acteur, waardoor je denkt dat ze tenminste meer dan genoeg geld hebben voor tenminste matige special effects

De hoofdrolspeler is doodirritant, en de hillbily kannibaal is ook zéér irritant met zijn idiote gejoel. Hopelijk bekijken heel veel horrorfans deze review, want het is een waarschuwing om deze film nooit en te nimmer te kopen, en als je toch twijfelt om hem te kijken zou ik hem gewoon downloaden voor op de computer . Want dat kost je toch niks.

.

15 reacties

evs

Sluit hier helemaal bij aan. Deel 1 was top. Nieuw verhaal waarbij je graag tot het einde wil blijven zitten. Who will win. Deel 2 met veel splatter gore en vleesverwerking (kijk er maar naar). Dit deel, er was hoop in het begin maar wat een tegenvaller.

charles-lee-RAY

ik vond dit deel ook veel minder profecioneel.rnop een gegeven moment staan ze achter op een pick-up,rnin deze scene zie je duidelijk dat de achtergrond net iets te nep was.rnrnDeel een en 2 heb ik al op de plank.rn3 zag er gewoon te slecht uit.rnrnen de trailers van deel 4 beloven wel weer aardig wat.rn

Hm ik haat deze film en ik vind het nu ook wel welletjes met Wrong Turn, hoewel ik Dead End één van de vermakelijkste pulpfilms vind van de afgelopen tien jaar mede door de fantasyrijke gore. Maar stiekem ga ik denk ik wel naar deel 4 kijken, net zoals Final Destination 5 die me ook niks lijkt. Ik sta voor alles open altijd!

Ok, dat is een andere reden dan bij mij. Ik heb gewoon de gewoonte om horrorseries af te kijken als ik er eenmaal aan begonnen ben, tenzij het heel erg slecht word. Tot nu toe ben ik alleen bij de Leprechaun en de Final Destination serie gestopt, omdat ik het gewoon niet meer trok. Best raar eigenlijk, aangezien ik de Children of the Corn serie wel helemaal af heb gekeken (inclusief de prequel, of deel 7, zoals sommige mensen het zien en de remake) en dat was toch ook behoorlijk dramatisch…

charles-lee-RAY

als je de eerste 2 delen kijkt,rndan snap je denk ik wel waarom ik dit er goedkoper uit vond zien.rnrnhet is ook geen slechte film hoor.rnopzich wel een leuk verhaal enzo.rnalleen 1 & 2 zien er gewoon stukken mooier rnen verzorgder uit, vandaar.rn

Het verhaal is idd véél beter dan die van de eerste 2, daar ben ik het zeker mee eens. Maar tja als ze de film verzieken door tenenkrommende special effects en de slechtste acteerprestatie’s in eeuwen. Dan ben ik er klaar mee!, tog jammer dat ze niet dezelfde regisseur als deel 2 hebben kunnen houden. Dan was deze film mss nog beter geweest dan deel 1 én 2. Een gemiste kans