Cannibal Holocaust

Tja hoe zal ik deze review eens beginnen…. Ik was geschokt….zeer geschokt en dat ben ik niet vaak. Na vele reviews over deze film gelezen te hebben heb ik hem uiteindelijk gekocht. Het verhaal: 4 jonge filmmakers trekken de jungle in om een documentaire te maken over twee rivaliserende canibalen stammen. Er word nooit meer iets van ze vernomen. Onderzoekers trekken de jungle in opzoek naar de filmmakers en vinden enkel hun filmmatriaal terug. Terug gekomen in Amerika vecht een televisie station om de rechten van de documentaire. Wat ze echter niet weten is dat het antwoord op de verdwijning van de filmmakers ook op tape staat. Extreme sex en geweld scenes volgen elkaar op en dat maakt Cannibal holocaust tot een zeer schokkende en gruwelijke filmervaring. Een filmervaring die je nog lang zal nablijven en absoluut ongschikt is voor tere zieltjes.
WEES GEWAARSCHUWD!!!!!!

39 reacties

Juicecow

Ik was niet bijzonder geschokt, ik vond alleen de overduidelijke pogingen van de film mij te shockeren soms een beetje zielig. De gore is wel mooi gemaakt. De enige scenes waar ik nog een beetje door geschokt was, waren die vreselijke stukken waarin ze echte dieren martelen en doden. Meteen al een reden om al mijn respect voor Deadato te verliezen.

esteeka

realistischer kan eigenlijk niet… en wij doen eigenlijk hetzelfde met onze vleesindustrie. Dieren vetmesten, opelkaar proppen en dan slachten

esteeka

deadato dacht natuurlijk “ja he! en dan laat ik het zien en dan vinden ze het niet leuk meer!” of hij dacht natuurlijk gewoon hoe kan ik goedkoop mensen schokkeren.

esteeka

best wel shockerende film. Ik heb hem op divX gezien maar hij ligt ook vaker bij Freerecord. Ik vondt hem niet speciaal goed maar de momenten dat ze dieren af aan het maken zijn… daar ben ik dus gewoon tegen want die zijn echt!

silly

wat een sicko’s!!!! oke, dat je een film wilt maken met mensen die elkaar afslachten moeten ze lekker zelf weten, maar dieren?? Wel verdomme!! Sorry hoor, maar ben dierenliefhebber en dat iemand met zo’n zieke geest deze film maakt??!! Ik zie jullie reviews en word bij de gedachte kotsmisselijk. Never nooit dat ik die film ga kijken. Ben geschokt door deze reviews. Ben blij dat er nog wel mensen tussen zitten die WEL dierliefhebbers zijn en die dit ook ziek vinden!

Horror_Master

lol, asjeblieft, je kan niet je mening inbrengen als je nooit deze film hebt gezien. Het enigste schokkende uit deze film is de opengesneden schildpad, voor de rest vond ik de film een beetje een teleurstelling. Niet het verwachte gore, maar ik zal door films als saw e.d. wel teveel gewend zijn

Bas

Ik vond dit wel een heftige film, maar vooral door de sfeer die er gecre?rd wordt. Qua gore was het ook wel heftig, maar het viel nog best mee uiteindelijk inderdaad.