Feast III:The Happy Finish

Feast III:The Happy Finish

De overlevenden uit deel twee worden gered door de geheimzinnige helderziende, Shot Bus Gus, die schijnbaar de capaciteit heeft om de beesten te controleren. Hij leidt hen de riolen in aangezien ze naar de grote stad reizen. Tevens krijgen ze hulp van karatedeskundige Jean-Claude Seagal en leren ze dat de beesten van een plek genaamd “Hive” komen. Bewapend met deze kennis, besluiten ze de beesten voor eens en voor altijd te vernietigen.

Het einde van de over the top trillogy van Feast. Deze film moet het vooral hebben van de gore, en focust zich ook alleen daar op zodat de personages in deze film minder leuk zijn als in de eerste twee delen. Ook nu weer zitten er in dit deel een paar memorabele scenes zoals, een vrouw haar kop wordt opgevreten, en direct weer uitgepoept(in close-up). En een man wordt van achteren besprongen door éen van de monsters, en wordt”bevrucht”. Het grootste minpunt van deze film is echt wel de aftiteling( ik zal niet te veel verklappen, maar het heeft met robots te maken) die is namelijk zéér ongepast. Het camerawerk is ook zéér chaotisch, maar volgens mij hoort dat bij dit soort films. De gore is wel wat minder dan in deeltje 2, maar is daarom niet minder over the top en lekker bizar.

De films van Feast zullen ongetwijfeld de boeken in gaan als de bizarste horror reeks ooit in de horror geschiedenis. Hoewel ik het niet echt een Happy Finish vind heb ik toch erg genoten, en hoop ik toch stiekem dat er een deel 4 komt, om alsnog een happy finish te maken.