Halloween H20

Halloween H20

In dit zevende deel in de halloween reeks is het alweer 20 jarig jaar gelden dat Michael Myers zijn laatste gruwelijke moord pleegde. Zijn zus Lauri ( Jamie Lee Curtis) zou bij een auto-ongeluk om het leven zijn gekomen, maar het blijkt dat ze nog leeft. Om aan haar moordlustige broer te ontsnappen heeft ze een valse naam aangenomen en een nieuw leven opgebouwd als directrice van een stijlvol internaat. Als de meeste leraren en studenten vertrokken zijn voor een kampeertrip, bouwen de achterblijvers een feestje om halloween te vieren. Natuurlijk heeft Myers Zijn entree in de film dan allang gemaakt. In het begin van de film worden twee tieners op gruwelijke wijze vermoord. Een van de jeugdigen wordt zelfs vermoord met een ijshockey-schaats. Uiteindelijk komt hij er achter waar zijn zus zich ophoudt.En gaat de confrontatie met haar aan. Op het einde Van de film komt de ultieme confrontatie tusen Lauri en Michael. Waarin Michael uiteindelijk onthoofd wordt. Het einde denkt iedereen dan. Nooit meer Michael Myers, eindelijk zal het satanskind rusten. Als je dat dacht heb je het mis want binnenkort komt halloween 8 ressurection. Deze film geef ik een 7 als eindbeoordeling. Trouwens even voor de echte halloween fanaten. deze film is gemaakt na de dood van acteur Donald Pleasance wel bekend als doctor Loomis , de psychiater die Myers bestudeerde en behandelde. Voor verdere informatie verwijs ik je naar de offici?le Halloween site: www.halloweenmovies.com