Hellraiser

Het begint met een bizarre puzzel. Een puzzel die onbegrensd genot belooft.Het eerste slachtoffer is Frank. Er werd nooit iets van hem vernomen. Tot franks broer en diens vrouw julia in het oude familiehuis gaan wonen. Frank komt weer tot leven door bloed van larry en heeft meer nodig om meer vlees op zijn botten te kunnen krijgen.Julia gaat akkoord en begint meer en meer te weten over die bizarre puzzel.

Een prachtig meesterwerk door niemand minder dan clive barker. Stephen King zij het al:I’ve seen the futur of horror , his name was clive barker.
De film was op en top,de acteerprestaties waren goed en zinnen zoals We will tear your soul apart zal ik nooit vergeten.De theme is rustgevend en is afgeleid van een soort roman.Pinhead was meteen mijn favoriete horrorpersonage. Deze film was ook een verandering in die tijd omdat in de jaren 80 het toch meestal slashers waren met psychopaten(freddy,jason,michael…)

Conclusie:Nice horrormovie.

Zeker en vast het bekijken waard voor horrorfans!!

14 reacties

sander(witbruintje)

je hebt zo van die horrorfilm die geen vette trailer hebben (zoals deze) en toch een suypervette filml is.je hebt zo van die trailers die heel goed en cool zijn zoals freddy vs jason maar de film zelf is jheel wat minder

sander(witbruintje)

i love horror maar ik moet me wel gedragen bij de meisjes in de school,meestal houden meisjes niet van horror, en nee hoor de meisjes die wel van horror houden zijn geen uitzonderingen (direct al zeggen voor dat ik iemand op mijn dak heb )

Yahhrrrrm

Geachte mensen van horror.nl, bij dezen een opmerking omtrent de pathetische figuur Sander die tevens reeds bij onze site (filmboob.nl) zijn ‘kunsten’ wilde vertonen. Dit Vlaamsche menneke is niet meer dan een ordinaire Rene Diekstra, een plagiator dus. De sporadische inbreng die wel van hemzelf is, kun je herkennen aan de vele spel- en taalfouten. Hij is overigens ongeveer zo hardnekkig als een soa; onder allerlei nicks weet hij te irriteren. Doe met de info wat je wilt, maar de opzet van een recensiesite is mijns inziens originele recensies en niet gecopy-paste. Met vriendelijke groet, Yahhrrrrm