Infested

Infested
0.5Totale score

Na de begrafenis van een vriend van hen gaat een groep mensen(voor de verandering eens geen jongeren)naar een huis waar ze herinneringen ophalen,gewoonlijk dronken of naakt.Ze weten echter niet dat er een zwerm vliegen op komst is die hen transformeert in zombies.Dat verhaal klinkt misschien nog leuk op een “zo slecht dat hij weer goed is”-manier,maar eigenlijk is het gewoon een saaie en ergerlijke film.

Het scenario,als er al ??n was,is buitengewoon slecht.Bizar,want het komt van de man die later ook “A History of Violence” schreef.Om je een idee te geven van het gemiddelde niveau:de zombies kunnen tegengehouden worden met een discoplaat,waarop ze dan beginnen te dansen.Het is niet eens komisch bedoeld of zo,al lijkt het wel een sc?ne die uit “Shaun of the Dead” is geknipt.Ook slaat het einde echt compleet,maar dan ook compleet nergens op.Ik ga het niet verbrodden,dat hebben de makers al gedaan.

De CGI-effecten lijken wel gemaakt door een kind van zes dat nog nooit een vlieg heeft gezien.Het zijn eigenlijk gewoon zwarte pixels die over het scherm worden geschoven met een paar rare sound-effecten erover gedubd.Vooral dat aspect toont aan dat niemand er iets om gaf hoe slecht deze film wel was.Als je het nog niet doorhad,ik vind hem niet best.

De acteurs maken zich gewoon compleet belachelijk.Blijkbaar hadden de producers geen zin om te betalen voor make-up effecten dus deden ze het maar gewoon zonder.De enige manier waarop je kan zien wie een zombie is en wie niet is te kijken wie het meest houterig staat te doen.Hoewel,meestal weet je het dat nog niet.

Blood/Gore is er eigenlijk best weinig,er is enkel een scene waarin een man een paar minuten lang in zijn eigen been snijdt.Er wordt ook nog iemand neergestoken en iemand onthoofd,allebei met een koevoet(dat kan niet,maar de film heeft al genoeg problemen dus laat maar).Voor de rest is het eigenlijk een zoutloze vertoning,meer dan mensen bij de keel grijpen en vliegen spuwen lijken de zombies niet te kunnen.

Wat een vreselijke slechte film.Hoe deze ooit is kunnen uitgebracht kunnen worden is me echt een raadsel