Guinea pig 2: Flowers of flesh and blood

Sorry dat ik weinig informatie heb over deze film. Alles stond in het Japans en dat heb ik op school niet gehad. Maak niet uit, want in deze film wordt niet veel gepraat; wel veel gehakt!!! Een meisje wordt door een sadistische moordenaar ontvoerd, krijgt drugs toegediend zodat ze nog net leeft en wordt vervolgens op gruwelijke wijze in stukken gehakt. Heel realistisch en heel goor!!!! Deze film is niet voor de doorsnee horror fan. Je moet veel gewend zijn om deze film te zien. hij was in die tijd zo realistisch dat de critici nog dachten dat dit een echte ‘snuff’ film was. De makers van deze film hebben nog behoorlijke problemen hiermee gehad. Daarom is er ook een ‘making of’ op de DVD bijgedaan om te bewijzen dat deze niet echte is. Het is overigens 1 van de delen van de beruchte Guinea pig-series. Voor de horrofreaks zijn alleen deze (guinea pig 2), guinea pig 1 (the devil’s experiment), mermaid in a manhole en android of notre dame interessant. De rest kun je vergeten uit deze serie. Dus: aanschaffen die boel!!!!

30 reacties

kan?da

Ik vind dit persoonlijk vrij ziekelijk, Ik weet dat Jappen wel kicken op dit soort dingen, maar Japan is dan ook het land met het minste moorden en geweldaden in heel de wereld. Idd, het blijft een film, maar houdt er rekening mee dat 10% van de kijkers van dit soort films gewoon twisted zijn en gewoonweg geilen op dit soort dingen. no offence, maar geef mij dan maar een avondje evil dead.

barting

deze film is echt er is daarna pas een fake making of gemaakt.er is een onderzoek geweest en daarbij de cast members gechekt die vermoord werden bestaan geen eens het onderzoek is tot hede nog in gang omdat ze harde bewijs nodig hebben dat zal ook niet lang meer zijn denk ik.ga ff de site zoeke dan kijk je zelf maar vor hier een hele rel is dat het wel niet of kan kloppe:)grtoe

ShadowX

Zelf vond ik deze film echt ziek (m’n vriendin ging over haar nek naar +/- 6 min lol)…ben niet echt een fan van deze zogenaamde Japanse Gore Flicks…geef mij maar gewoon de “ouderwetse” horror films 🙂

sxesven

Even een paar korte dingen. Ten eerste is de regisseur van deze film Hideshi Hino, verdere credits zijn op IMDb te lezen – om de gegevens even te completteren. Verder: barting, dat is nu echt complete onzin. Leuk dat je probeert de Urban Legend in stand te houden, maar het mag nu toch wel gezegd worden: deze films is dus hardstikke nep. Zeker met de beeldkwaliteit van tegenwoordig is goed te zien dat dit alles allemaal nep is. Waar je het hele verhaal over rechtszaken etcetera vandaan plukt weet ik niet, maar laten we eerlijk wezen: het is ook nergens op gebaseerd. Mocht je willen weten hoe het ?cht zit, dan raad ik eenieder aan guineapigfilms.com eens te bezoeken, om eens te ontdekken hoe het nu echt zit. Er is inderdaad tijdenlang gedacht dat dit echte snuff was en er is veelvuldig onderzoek naar gedaan; resultaat: nep. De making of is duidelijk een echte making of – elke leek kan dat zien. Degenen die de film willen kopen, kunnen zich richten tot Unearthedfilms.com – zij brengen binnenkort een box set uit met daarin alle zes Guinea Pig films. Verder ben ik het oneens met het statement over welke GP films het bekijken al dan niet waard zijn. De eerste twee zijn klassiekers, en He Never Dies en Mermaid In A Manhole zijn beiden geweldig. Devil Woman Doctor is eveneens erg amusant. Android Of Notre Dame is eigenlijk de enige film die ronduit waardeloos is. Met een uur speeltijd is hij nog doodsaai! Teleurstellend. In ieder geval, nogmaals, zo nep als de pest, maar dat ziet een leek nog wel – wil je fake snuff zien die ?cht gruwelijk echt lijkt, zoek dan maar eens August Underground of vervolg August Underground’s Mordum op. Gruwelijk. Dit? Nep. Geweldig, maar nep. (20-12-04)

Gijszz

Holy f*ck, dit ziet er ziek uit, ik d8 ik zie het voorplaatje van de film, nee hoor, bekijk ik die site, ziet er ziek uit, maar ik ga ‘m denk ik wel bestellen :). En verder, deze gast die hieronder me een verhaal vertelt, ik vind dus de meeste dingen er ziek uit zien en ik geloof daarom ook het verhaal over de check of het geen echte snuff film is. Zieke film die ik wel graag zou willen zien (samen met vrienden dan)(kijken wie d’r ‘t eerst kotst, Greetz Gijszz 🙂

sxesven

Ten eerste kun je aan de foto’s al zien dat het nep is – ten tweede ziet de footage er bewegend nog nepper uit. Dus tja. Eh. Ik wil niet zeggen dat het er niet ziek uitziet, en het ziet er natuurlijk ook realistisch uit, maar dat het nep is is overduidelijk.

Hyperknuck

Het is ook echt ziek ja, trouwens, sinds dat een japanner een moord deed en bekende dat hij de manier van vermoorden van deze serie had, werd alles met de naam guinea pig (Za ginipiggu) ge”banned”…

Deze wil ik graag zien evenals de andere guinea pig films.Het goregehalte moet heel hoog liggen.In nederland is hier nog geen versie van volgens mij?

Bas

Dit zijn films die alleen maar gore willen laten zien en verder niks. Geen verhaal (ofja, nauwelijks) alleen maar tonnen gore. Dat is het niet voor mij. Net zoals bijvoorbeeld August Underground lijkt mij dit helemaal niks.

10. avatar

Nou ik heb deze film gekeken,en veel kan ik er niet van zeggen.De film heeft natuurlijk veel gore etc.Maar buiten dat komt het niet ver,het verhaal is ronduit saai.Het is voor de echte sadisten een must maar meer dan gore is het niet. De gore vond ik wel goed maar saai was deze film van de GUINEA PIG serie wel. Gore: Kip wordt onthoofd,pols doorgesneden(En opengereten),arm wordt afgesneden(en daarna via een hamer los geslagen) daarna nog een arm en ga zo maar verder.

11. avatar
    Quir1

Het verschil is dat films zoals August Underground (nog) zieke(re) gedachten erachter hebben: een man die gedwongen word zijn eigen penis af te knippen en dat er daarna ook nog mee gerotzooid word bijvoorbeeld. Verder zou je de andere delen niet moeten “afkraken” (of gewoon weglaten), want deze kunnen voor anderen op hun eigen manier interessant zijn.