Laid To Rest

Slasher film die gaat over een jonge vrouw die wakker wordt in een doodskist niet wetende waar ze is en wie ze is. Dan ziet ze dat ze wakker is geworden in morturarium. Ze roept om hulp waardoor een psychotische seriemoordernaar met een chromen schedel masker achter haar aan komt. Ze ontsnapt en wordt meegepikt daar een onbekende man, die haar naar zijn huis brengt. Dan komen ze erachter dat de killer hen achtervolgt is, en begint er een dodelijk spel van kat en muis.

Redelijke slasherfilm met redelijk veel gore. De acteurs in deze film zijn echt waar tenenkrommend slecht(heb veel slasher films gezien met slechte acteurs maar dit slaat alles). Het verhaal zwiebert ook aan alle kanten, en is niet altijd even logisch. De killer is wel cool en modern met zijn leuke originele chromen masker, hoewel die camera er voor mij niet had gehoeven. Maar mensen wie wil er nu een verhaal in een slasher?. Een goede slasher is voor mij gewoon zo veel mogelijk doden en gore, en daar is deze film zéér goed in.

GORE 10/10
Een gore wallhalla!!. Zo hebben we, een man krijgt een mes dwars door zijn hoofd en wordt kapotgescheurd, een vrouw wordt in tweeén gesneden, een vrouw krijgt een mes in haar kop, een vrouw wordt in haar buik gesneden waardoor haar darmen en ingewanden zichtbaar zijn, een vrouw haar kop wordt er af gesneden, een jongen zijn kop wordt eraf geknald met een schotgun, een keel wordt doorgesneden, en een man zijn gezicht wordt verteerd door zoutzuur. Er is nog meer maar dan is mijn review te lang.

Als je zoekt naar een lekkere over the top slasher zonder verhaal en acteerprestatie’s is dit jouw film.